שיער נפוח? לא מסתדר ? חשבת על טיפול משקם בקרטין? לאחר הטיפול שייערך כשעתיים, תוכלי להינות משיער זוהר, רק, נעים ומסודר לאורך זמן.

החלקת קרטין היא למעשה טיפול משקם לשערה,המיועד לשקם את השיער ולהשיב אליו את תחושת הברק. טיפול הקרטין לוקח כשעתיים בהם, יימרח שיערך בחומר המשקם. החומר יישאר כשעתים על ראשך כאשר לאחר מכן, תייבש הספרית את שיערך ותחליק אותו בעזרת מחליק קראמי. יומיים אחר הטיפול המשקם תוכלי לחפוף את שיערך בעזרת שמפו קריביאן בלו פרו ומסיכה של קריביאן בלו פרו- Caribbean Blue Pro למראה מושלם. שלושת החומרים הפעילים במסיכה ובשמפו, חמאת שיאה, קרטין טהור ושמן מרוקאי, יטפלו בשיערך לאורך זמן ויעניקו לו חיות ורכות מופלאה.

מסיכת-שיאה-קרטין
מסיכת-שיאה-קרטין

מומלץ לחפוף קריביאן בלו פרו – Caribbean Blue Pro ולהשתמש אחת ליום במסיכת קרטין קריביאן בלו פרו – Caribbean Blue Pro. השימוש הקבוע בתכשירים, יטפלו בשערך ואת, תחושי את ההבדל כבר מן הדקה הראשונה. השילוב בין שלושת החומרים הפעילים יטפל בשערך ויסייע לתחושת רכות וחיות כאשר שיערך יקבל את הטיפול המושלם.

מסיכת הקרטין מסדרת קריביאן בלו פרו – Caribbean Blue Pro, מותירה את שיערך רך ונעים למגע, זוהר וקטיפתי. היא משלימה את ההחלקה שלך ואת השמפו המועשר והעדין מסדרת קריביאן בלו פרו. המסיכה מורכבת משלושה חומרים פעילים, קרטין טהור, חמאת שיה ושמן מרוקאי. שלושת החומרים הפעילים,גורמים למסיכה להשפיע על השערה תוך שישים שניות לכן, ניתן לשטוף את המסיכה מן השיער לאחר דקה. המסיכה מטפלת ומשקמת את השערה ומעניקה לה רכות וחיוניות לזמן רב. הפעולה המושלמת, נוצרת בשילובם של שלושת החומרים הפעילים ומייצרת שיער עתיר ברכות, זוהר ובריאות.

ניתן להשיג במספרה

עלות :   150 ש"ח

תכולה : 500 ml

שמפו קרטין – קאריבייאן בלו

 

 

אודות המחבר

השארת תגובה